Политика за поверителност
Начало »
- 1. ВЪВЕДЕНИЕ
- 2. ВИДОВЕ ИНФОРМАЦИЯ, КОИТО СЪБИРАМЕ
- 2.1. Информация, която ни предоставяте
- 2.2. Информация, която автоматично събираме от използването Ви на продуктите
- 2.3. Информация, която събираме от трети страни
- 3. ПРАВНО ОСНОВАНИЕ ЗА ОБРАБОТКА НА ДАННИ
- 4. КАК ИЗПОЛЗВАМЕ ИНФОРМАЦИЯТА, КОЯТО СЪБИРАМЕ
- 5. КАК СЕ СПОДЕЛЯ ТАЗИ ИНФОРМАЦИЯ
- 6. КАК ДА УПРАЖНИТЕ ВАШИТЕ ПРАВА, ПРЕДОСТАВЯНИ ПО GDPR?
- 7. ВЪНШНИ УСЛУГИ И РЕКЛАМОДАТЕЛИ
- 8. КОЛКО ДЪЛГО ПАЗИМ ВАШАТА ИНФОРМАЦИЯ
- 9. СИГУРНОСТ НА ВАШАТА ИНФОРМАЦИЯ
- 10. ТРАНСФЕР НА ДАННИ ИЗВЪН ЕИЗ
- 11. ПРОМЕНИ В ТАЗИ ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ
- 12. СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС
- 13. ВРЪЗКИ
1. ВЪВЕДЕНИЕ
Тази Политика за Поверителност ще влезе в сила от 24 май 2018 г.
Целта на този документ е да ви информира относно обработката, събирането, използването и разкриването на информация, включително личните ви данни във връзка с достъпа ви до и използването на нашите продукти и услуги.
Казуалино ЕАД спазва и се съобразява с приложимите закони и разпоредби, отнасящи се до защитата и съхраняването на лична информация.
Тази Политика за Поверителност се прилага за всички услуги, продукти, уеб сайтове, игри, съдържание, заедно наричани „Продукти“ и / или „Услуги“, управлявани от Казуалино ЕАД.
Когато тази политика споменава „Казуалино ЕАД“, „Казуалино“ „ние“, „нас“ или „наш“, то се отнася до фирмата Казуалино, която отговаря за вашата информация съгласно тази Политика за Поверителност (Администратора на данни).
Тази Политика за Поверителност не се прилага за услуги или уебсайтове на трети страни, свързани или интегрирани във който и да е продукт на Казуалино ЕАД. Такива трети страни имат свои собствени правила и условия за поверителност, които Казуалино не контролира по никакъв начин.
Ние се ангажираме да защитаваме личните ви данни и да предприемаме специални мерки, за да гарантираме поверителността на личната информация, събрана от или за вас. Тази Политика за Поверителност обяснява каква информация събираме, как я събираме и защо, как я използваме и с кого я споделяме, как можете да получите достъп до нея и да я актуализирате, какви възможности за избор имате относно това, как събираме, използваме и споделяме информацията ви, как защитаваме информацията, която съхраняваме относно вас.
Моля, прочетете внимателно тази политика. Ако не сте съгласни с тази Политика за поверителност или с която и да е част от нея, ако не искате да събираме, съхраняваме, използваме или споделяме информацията ви по начините, описани в тази Политика за Поверителност, Вие не можете да използвате нашите продукти. Може да ни помолите да изтрием профила Ви и да получите копие от Вашата информация.
В случай че не ни уведомите писмено за несъгласие или не предприемете необходимите мерки, за да премахнете профила си, се счита, че сте напълно съгласни с Политиката за поверителност.
Използването на услугите ни се счита за приемане на версията на тази политика в сила към момента на използването ви.
Приложимо за тази Политика за Поверителност и всички отношения, произтичащи от нея, са приложимото българско законодателство.
Ако имате въпроси относно тази Политика за Поверителност, моля, свържете се с нас на адрес privacy@belot.bg и не използвайте нашите Продукти и Услуги, докато не сте удовлетворени и не приемете тази политика в нейната цялост.
2. ВИДОВЕ ИНФОРМАЦИЯ, КОИТО СЪБИРАМЕ
Съществуват три основни категории информация, които събираме:
2.1. Информация, която ни предоставяте
2.1.1. Информация, необходима за използването на Продуктите
Когато използвате нашите услуги (чрез социална мрежа, чрез интегриране в уебсайтове на трети страни или чрез нашата услуга директно), може да ни дадете информация директно (например при създаването на профила си) и ние ще я съхраняваме в нашите системи и ще я използвате за целите, описани в тази Политика за Поверителност.
Ние искаме и събираме следната лична информация за вас, когато използвате Продуктите. Тази информация е необходима за адекватното изпълнение на договора между вас и нас и ни позволява да спазваме нашите правни задължения. Без нея може да не сме в състояние да Ви предоставим всички искани услуги.
2.1.1.1. Информация за профила
2.1.1.1.1. вашата електронна поща;
2.1.1.1.2. парола;
2.1.1.1.3. друга информация, която ни помага да се уверим, че точно Вие имате достъп до профила си или ни помага да подобрим услугите си;
2.1.2. Информацията, която Вие решавате да ни предоставите
2.1.1.2. Допълнителна информация за профила
Можете да изберете да предоставите допълнителна информация като част от потребителския си профил (например пол, предпочитан език, град и лично описание (статус)). Част от тази информация, както е указано в настройките на профила ви, е част от публичната ви страница и ще бъде публично видима за останалите.
2.1.1.2.1. профилна снимка;
2.1.1.2.2. потребителско име за играта;
2.1.1.2.3. пол;
2.1.1.2.4. приблизителна информация за местоположението, която предоставяте (държава, град);
2.1.1.2.5. биографични детайли (като възрастта или възрастовата Ви група);
2.1.1.2.6. личен статус, който вие пишете;
2.1.1.2.7. връзки към вашите профили в различни социални мрежи;
2.1.3. Информацията, която генерирате, използвайки комуникационните ни функции
Когато общувате с нас или използвате Продуктите, за да комуникирате с други потребители, ние може да събираме информация за вашата комуникация и всякаква информация, която решите да предоставите, когато попълвате формуляр, провеждате търсене, актуализирате или добавяте информация към Вашия профил, участвате в проучвания, публикувате съобщения на форуми на общността, участвате в промоции или използвате други функции на Продуктите.
2.1.3.1. Кореспонденция, във връзка с поддръжка
Ние ще събираме и съхраняваме информацията за контакт, която сте избрали да предоставите в кореспонденция с екипа за поддръжка, като вашето име и имейл адрес за връзка, информация за вашата дейност в продуктите, потребителски идентификационен номер и / или идентификационния номер на акаунта ви в социална мрежа. Също така ще съхраняваме съобщенията ви с екипа за поддръжка и всякаква информация в тези съобщения, за да предоставяме поддръжка и да подобряваме продуктите.
2.1.3.2. Комуникация в рамките на Продуктите
2.1.3.2.1. участие в табла за съобщения;
2.1.3.2.2. изпращане на съобщения или покани до други играчи;
2.1.3.2.3. разговаряне с други играчи;
2.1.3.2.4. публикуване на снимки, видеоклипове, рисунки или текстове.
Ние може да имаме достъп в реално време, да записваме и / или да съхраняваме архиви на тези съобщения, коментари, снимки, видеоклипове, рисунки или текстове, за да ги използваме, за да защитим безопасността на нашите играчи и Нашите законни права и собственост във връзка с нашите услуги и продукти.
2.2. Информация, която автоматично събираме от използването Ви на продуктите
Когато използвате Продуктите, автоматично събираме информация, включително лична информация, за услугите, които използвате и как ги използвате. Тази информация е необходима за адекватното изпълнение на договора между вас и нас, за да можем да спазваме правните задължения и имайки предвид легитимния ни интерес, да можем да предоставяме и подобряваме функционалностите на Продуктите.
2.2.1. Информация за използването
Събираме информация за вашите взаимодействия с Продуктите и други действия в рамките на Продуктите. В някои случаи може да свържем тази информация с идентификационния номер на акаунта ви в социална мрежа или с потребителски идентификационен номер. Тази информация може да включва:
2.2.1.1. Log данни и информация за устройството
2.2.1.1.1. IP адреси;
2.2.1.1.2. датите и часовете за достъп;
2.2.1.1.3. вида на компютъра или мобилното устройство, което използвате;
2.2.1.1.4. версията на вашата операционна система;
2.2.1.1.5. идентификаторите на мобилното ви устройство, Идентификатор за рекламиране (IDFA);
2.2.1.1.6. типа на браузъра ви;
2.2.1.1.7. езикът на вашия браузър;
2.2.1.1.8. препращащи и изходни страници и URL адреси;
2.2.1.1.9. тип платформа;
2.2.1.1.10. поведение при кликане на страници или функции;
2.2.1.1.11. целеви страници;
2.2.1.1.12. разглежданите страници и движението през тези страници;
2.2.1.1.13. времето, прекарано на определени страници;
2.2.1.1.14. състоянието на играта и датата и часа на активност на нашите уебсайтове или игри;
2.2.1.1.15. телефонен номер;
2.2.1.1.16. приблизителна геолокация (от GeoIP местоположение);
2.2.1.1.17. Игрова активност.
2.2.2. Бисквитки и подобни технологии
Използваме бисквитки и други подобни технологии, Ние и доставчиците ни, които работят за нас и от наше име, като Google Analytics, съхраняват лог файлове и използват проследяващи технологии като:
2.2.2.1.1. бисквитки, които са малки частици данни, прехвърляни към вашето устройство с цел водене на отчетност;
2.2.2.1.2. web beacons, които ни позволяват да узнаем, дали определена страница е била посетена или имейл е бил отворен;
2.2.2.1.3. Проследяващи пиксели, които позволяват на нас или на рекламните ни партньори да рекламираме по-ефективно;
2.2.2.1.4. local storage objects, които ни помагат да се борим срещи измами, да запомняме настройките ви игрите и да подобрим времето за зареждане на продуктите ни, да идентифицираме конкретни потребители и да следим дали са вписани (Authentication);
2.2.2.1.5. mobile identifiers, които ни помагат да идентифицираме конкретни потребители и да следим дали са вписани (Authentication);
2.2.3. Информация за платежни транзакции
Ако закупите лиценз за използване на виртуална валута или виртуални елементи в Продуктите, без значение дали ги използвате и играете игрите в нашите домейни, в социална мрежа или на мобилното си устройство, външните ни процесори за обработка на плащания ще събират необходимата финансова информация, за да могат да извършат плащанията. Ние не събираме и не съхраняваме вашата финансова информация, например номера на кредитни карти. Може да получим информация за плащане, като идентификационен номер на транзакцията, цена и сума.
Нашите платежни процесори включват Paypal, Xsolla, Facebook, Google, Apple, Epay, Easypay, Alterpay.
За допълнителни въпроси, моля, направете справка с техните Политики за поверителност.
2.3. Информация, която събираме от трети страни
2.3.1. Информация, която получаваме от свързани приложения на трети страни
Ако свържете или влезете в профила си с услуга предоставена от трета страна (напр. Google, Facebook) или имате достъп до наш Продукт в свързани приложения на трети страни (включително социални мрежи), услугата на трета страна може да ни изпрати информация като вашата регистрация и информация за профила в тази услуга. Тази информация е различна и се контролира от тази услуга или както сте упълномощили, чрез настройките за поверителност на тази услуга.
Ако имате достъп до нашите продукти и услуги от приложение на трета страна или свържете нашите услуги с приложение на трета страна, трябва също така да прочетете Условията за ползване на тази трета страна и Политиката за поверителност.
Ако не сте наясно каква информация споделя с нас приложение на третата страна, моля, посетете приложението на третата страна, за да научите повече за техните практиките поверителност.
Ние може да имаме достъп до, или да събираме или съхраняваме част или цялата следна информация, споделена от външния доставчик на свързаното приложение:
2.3.1.1. вашето лично и фамилно име;
2.3.1.2. вашата профилна снимка или нейният URL;
2.3.1.3. вашият потребителски идентификационен номер (като вашия Facebook идентификационен номер), който може да бъде свързан с публично достъпна информация, като вашето име и снимка на потребителския профил;
2.3.1.4. потребителски идентификационен номер и друга публично достъпна информация за вашите приятели;
2.3.1.5. имейлът за вход, който сте предоставили на тази трета страна, когато сте се регистрирали;
2.3.1.6. вашата възрастова група;
2.3.1.7. друга публично достъпна информация за приложението на трета страна;
2.3.1.8. всяка друга информация, която вие или доставчикът на приложението на трета страна споделяте с нас;
2.3.2. Информация за „Приятели“
Можете да свържете профила в Продуктите ни си с профила си в услуга за социални мрежи на трета страна. Контактите ви в тези социални мрежи се наричат „Приятели“. Ще ви бъде дадена възможност да поканите такива „Приятели“ да се присъединят към нашите продукти. Вашите действия в рамките на продуктите могат да се показват на вашите “приятели” в социалните мрежи с ваше разрешение, ако решите да споделите тази информация.
Други източници
Ние може да събираме или получаваме информация за вас от други източници, като външни доставчици на информация до степента, необходима за осигуряване на адекватно изпълнение на нашия договор с вас или за да се уверим, че спазваме приложимите закони или с вашето съгласие. Ние използваме тази информация, заедно с информацията, която ни предоставяте директно, например, за да помогнем на вас и вашите приятели да се свържат или да Ви предложим реклама, максимално съобразена с Вашите интереси.
Ние не притежаваме или контролираме тези външни услуги. Тези външни услуги имат свои собствени правила относно събирането, използването и разкриването на информация.
3. ПРАВНО ОСНОВАНИЕ ЗА ОБРАБОТКА НА ДАННИ
Ние спазваме всички приложими закони, включително Общ регламент за защита на данните („GDPR“, Регламент (ЕС) 2016/679, https://www.eugdpr.org/). Съгласно европейското законодателство компаниите трябва да имат правно основание за обработка на данните.
Вашето съгласие
Когато сте предоставили съгласие, ние обработваме вашата информация, включително лична информация, както е описано към момента на даване на съгласието, да подготвяме персонализирани оферти на нашите продукти и услуги, да обработваме и анализираме вашите лични данни и данни за използването на продуктите, когато участвате промоционални дейности, извършвани от нашите партньори или трети страни.
Договор
- както е необходимо да изпълним нашите Общи условия;
- адекватно изпълнение на договора между вас и нас;
Правно задължение
- да ни позволи да спазваме правните си задължения;
3.4. Жизненоважни интереси
- да защитите вашите жизненоважни интереси или тези на другите;
3.5. Законни интереси
- законния ни интерес да можем да предоставяме и подобряваме функционалностите на продуктите и услугите;
- законния ни интерес да защитаваме продуктите и услугите си;
- откриване и предотвратяване на всякакви измамни или злонамерени действия срещу нашите продукти и услуги или нашите потребители;
- да измерваме адекватното изпълнение на нашия договор с вас;
- както и за нашите законни интереси (или на други), включително интересите ни за предоставяне на иновативни, персонализирани, безопасни и доходоносни услуги на нашите потребители и партньори, освен ако тези интереси не се отменят от вашите интереси или основни права и свободи, които изискват защита на лични данни;
4. КАК ИЗПОЛЗВАМЕ ИНФОРМАЦИЯТА, КОЯТО СЪБИРАМЕ
Ние използваме, съхраняваме и обработваме информация, включително лична информация за вас, за да предоставяме, разбираме, подобряваме и развиваме продуктите, създаваме и поддържаме доверена и по-безопасна среда и спазваме нашите правни задължения. Наш легитимен интерес е да изследваме и оптимизираме нашите Продукти; да предприемате маркетингови кампании, персонализирани за вас, които може да са от ваш интерес; да подобрим и да измерим изпълнението на договора ни с вас. Наш законен интерес е да се защитаваме нас, нашите продукти и услуги и имущество от всякакви щети и да спазваме закона.
4.1. Предоставяне, подобряване и развиване на продуктите
- Предоставяне на достъп и използване на Продуктите;
- Създаване на профил в играта и предоставяне на възможност да играете;
- Позволяване да използвате нашите социални функции и да комуникирате с други потребители;
- Опериране и оптимизиране на Продуктите, като проучваме и анализираме употребата и ефективността;
- Предоставяне на техническа и клиентска поддръжка;
- Общуване във връзка с услугата, поддръжката и актуализациите;
4.2. Създаване и поддържане на надеждна и безопасна среда
- Откриване и предотвратяване на измами, спам, злоупотреби, инциденти по сигурността и други вредни действия;
- Защитаване нашите права и собственост във връзка с нашите продукти;
- Спазване на нашите правни задължения;
- Решаване на спорове с наши потребители;
- Прилагане на нашите Общи условия и други правила;
4.3. Предоставяне, персонализиране, измерване и подобряване на нашата реклама и маркетинг
- Изпращане на промоционални съобщения, оферти, маркетинг, реклама и друга информация, която може да ви интересува, въз основа на вашите предпочитания;
- Уведомяване на играчите за актуализации в играта, нови продукти или промоционални оферти;
- Персонализиране, измерване и подобряване на рекламата ни;
- Администриране на програми за препращане, награди, проучвания, лотарии, конкурси или други промоционални дейности или събития, спонсорирани или управлявани от нас или нашите партньори от трети страни;
5. КАК СЕ СПОДЕЛЯ ТАЗИ ИНФОРМАЦИЯ
5.1. Агрегирани данни
Можем да споделяме агрегирана информация (информация за нашите потребители, която съчетаваме, така че вече да не идентифицира или насочва към отделен потребител) и друга анонимизирана информация за съответствие с регулации, анализ на индустрията и пазара, демографско профилиране, маркетинг и реклама и други бизнес цели.
5.2. С Ваше съгласие
С Ваше съгласие можем да споделим информацията Ви с трети страни или да им позволим да събират информацията ви от нашите Услуги по някои начини, които не са конкретно описани в тази Политика за Поверителност.
5.3. Споделяне между потребители
Когато споделяте и комуникирате с други потребители на Продуктите, някои от вашите данни могат да се споделят със или да се виждат от други потребители. Информация за профила ви и за игровата ви активност, като например спечелената виртуална валута в играта, броя на победите и загубите и други, може да е видима в класациите и за вашите “приятели” по време в Продуктите. Освен това класациите могат да бъдат публикувани на нашите уебсайтове. Всички съобщения във форуми и табла за съобщения ще бъдат видими за други потребители.
5.4. Профили и друга публична информация
Продуктите Ви позволяват да публикувате информация, включително лична информация, която е публично видима. Части от страницата на потребителския ви профил, като псевдоним, снимка на потребителския ви профил, точки на игра и ниво на профила, са публично видими за останалите.
5.5. Външни доставчици на услуги (трети страни)
Използваме различни външни доставчици на услуги от трети страни, за да ни помогнат да предоставяме услуги, свързани с нашите продукти.
Можем да споделяме информация с такива доставчици на услуги от трети страни, като например процесори за обработка на плащания, анализи на данни, статистика и изследвания, имейл, хостинг, обслужване на клиенти, консултации, маркетинг и одит, рекламни мрежи.
Тези доставчици имат ограничен достъп до вашата информация, за да изпълняват задачи от наше име и са договорно обвързани я пазят и използват само за целите, за които е била споделена и в съответствие с тази Политика за Поверителност.
5.6. Реклама и анализ
Имаме реклами в нашите продукти, за да можем да предлагаме безплатно някои от нашите продукти или функционалности на продуктите. Ние не споделяме активно лична информация с външни рекламодатели за целите на директния им маркетинг, освен ако не ни дадете съгласието си.
Рекламодателите от трети страни могат да събират или ние може да споделяме информация като данни за ефективността, обобщени данни, техническа информация.
Тази информация се използва за измерване на ефективността на рекламните кампании и за предоставяне на насочена реклама, ако сте дали съгласие за това.
Също така имаме интегрирано в нашите продукти анализиране, които се използва за наблюдение и измерване на активността на играчите с цел поддържане и подобряване на услугите ни.
Външни рекламодатели могат да използват технологии за проследяване като бисквитки на браузъра и уеб маяци и други.
Всички или част от рекламите на този уебсайт или приложение се управлява от Playwire LLC. Ако се използват рекламни услуги на издател на Playwire, Playwire LLC може да събира и използва определени обобщени и анонимизирани данни за рекламни цели. За да научите повече за видовете събирани данни, как се използват данните и вашите възможности като потребител, моля, посетете https://www.playwire .com/privacy-policy.
5.7. Безопасност, сигурност и съответствие със закона
Достъпваме, съхраняваме и споделяме информацията си с регулаторни органи, правоприлагащи органи или други:
- В отговор на правно искане и ако това се изисква от закона;
- Да откриваме, предотвратяваме и адресираме престъпления, измами, неразрешено използване на продуктите, нарушения на нашите условия или правила или други вредни или незаконни дейности; да защитаваме нашите права и собственост;
- За да се предпазим вас или други хора, да предотвратим смърт или непосредствена телесна повреда;
5.8. Нов собственик
Ако собствеността или контролът върху всички или част от нашите продукти или техните активи се промени, можем да прехвърлим информацията ви на новия собственик.
6. КАК ДА УПРАЖНИТЕ ВАШИТЕ ПРАВА, ПРЕДОСТАВЯНИ ПО GDPR?
Упражняване на вашите права
Можете да упражнявате всички права, които имате, да коригирате, променяте или изтривате информация за вас. Ако искате да упражните някое от правата, описани в този раздел, да прегледате, изтриете или промените информацията, която имаме за вас или имате допълнителни въпроси, изпратете ни имейл на privacy@belot.bg. Ще отговорим на вашето искане в рамките на тридесет (30) дни.
Моля, обърнете внимание, че може да Ви помолим да потвърдите самоличността си, преди да предприемете по-нататъшни действия по Вашата молба.
Моля, имайте предвид, че след като направите промени в настройките на профила си, може да отнеме допълнителен период от време (поради технически и процедурни ограничения), за да влязат промените в сила. Тези промени ще бъдат обработвани своевременно и в никакъв случай за период, не по-дълъг от тридесет дни.
Списък на правата по GDPR
6.2.1. Правото на информация
Имате право да бъдете информирани за събирането и използването на вашите лични данни.
Ако искате да видите вашата лична информация, която сме съхранили, изпратете ни имейл на адрес privacy@belot.bg, с тема „Експорт на данни“.
6.2.2. Право на достъп
Имате право на достъп до личните ви данни.
Можете да осъществите достъп до и да актуализирате част от информацията си чрез настройките на профила си. Ако сте избрали да свържете профила си с външна социална мрежа, като Facebook или Google, можете да промените настройките си и да премахнете разрешенията за приложението, като промените настройките на профила си.
6.2.3. Правото на коригиране
Имате право да коригирате или да допълните неточни лични данни.
Ако не можете да промените такава лична информация чрез настройките на Вашия профил, изпратете ни имейл на адрес privacy@belot.bg с тема „Актуализиране на данните ми“. Вие носите отговорност за актуализирането на вашата лична информация.
6.2.4. Правото на изтриване
Имате право личните Ви данни да бъдат изтрити. Правото на изтриване е известно и като „правото да бъдете забравени“. Правото не е абсолютно и се прилага само при определени обстоятелства.
Ако искате профила Ви да бъде закрит и личните ви данни да бъдат изтрити, изпратете ни имейл на адрес privacy@belot.bg, с тема „Изтриване на профила“. Моля, включете детайлите за профила си като: потребителско име, имейл адрес и / или идентификационен номер на акаунт в социалната мрежа, от която осъществявате достъп до нашите услуги. Ще отговорим на вашето искане в рамките на тридесет (30) дни.
Потребителят трябва да се свърже с нас на privacy@belot.bg като ни изпрати официална молба за изтриване на профил от имейла, който е използвал за регистрация в платформата Belot.BG, като в същото писмо потвърди името на профила, който желае да бъде изтрит. Ако потребителят не е свързал акаунта си със свой имейл, а е използвал друг начин за регистрация, той трябва да добави имейл като допълнителен начин за свързване към акаунта си, за да можем да използваме този имейл като официален канал за комуникация с него по въпроси, свързани с неговите лични данни и искания за изтриване на акаунта му. След добавянето на имейл към акаунта си, той може да поиска изтриване, експорт на данни или други действия, свързани с неговите лични данни като ни пише на имейл privacy@belot.bg от имейла, добавен към акаунта си и потвърди потребителското име на акаунта, който желае да бъде изтрит.
При получаване на искане за изтриване на акаунт на друг имейл адрес, потребителят бива уведомен, че официално искане за изтриване на акаунта може да бъде прието само на privacy@belot.bg, за да бъде прехвърлено към отдела, който е упълномощен да се занимава с лични данни и тяхното изтриване. Ако потребителят не пише имейл на privacy@belot.bg с необходимите данни за потвърждение на акаунта си, искането му не се счита за получено и не бива обработено.
Срокът за обработване на искане за изтриване на акаунт е законово-установения срок от 30 календарни дни, считани от датата на изпращане на потвърждението от наша страна. Преди пристъпване към изтриване на акаунта, член на отдела, упълномощен за работа с лични данни, проверява цялата информация, предоставена от потребителя, както и последната му активност в платформата Belot.BG.
При данни за скорошна активност – изиграни игри, успешни или неуспешни опити за покупка в магазина на платформата или друг тип активност, която удостоверява използването на акаунта след изпращането на искането, член на нашия екип може да поиска допълнително потвърждение за изтриването на акаунта, тъй като потребителят може да е променил мнението си и да не желае неговото изтриване.
Причините, които биха могли да доведат до удължаване на срока за изтриване на акаунта са:
- Скорошна активност, свързана с промени в профила на играча – качени снимки, променен статус, промяна на потребителско име;
- Реализирани игри след постъпване на искането;
- Опити за покупки или успешни покупки в магазина на платформата;
- Липса на обратен отговор, или забавен отговор, при отправено допълнително запитване за уточняване на самоличността на потребителя или условията на искането за упражняване на права.
За повече информация относно „Процедура за подаване на искане за упражняване на права на субект на лични данни и изтриване на потребителски акаунт“, вижте тук.
6.2.5. Право на ограничаване на обработката
Имате право да поискате ограничение или забрана на използването на лични данни.
Това не е абсолютно право и се прилага само при определени обстоятелства. Когато обработката е ограничена, на нас е позволено и може да съхраняваме личните данни, но не и да ги използваме.
Ако искате да престанете да получавате промоционални имейли от нас и нашите партньори или трети страни, кликнете върху връзката „Отписване“ в имейла. Ако искате да оттеглите съгласието си за получаване на персонализирани оферти, можете да направите това, като промените настройките на профила си. Ако не искате да получавате известия, можете да ги изключите, като посетите страницата „Настройки“ на мобилното си устройство.
6.2.6. Право на преносимост на данни
Имате право да получавате и повторно използвате личните си данни за ваши собствени цели в различни услуги. Правото важи само за информацията, която сте ни предоставили.
Можете да поискате копия от вашата лична информация, която сте ни предоставили в структуриран, често използван и машинно четим формат.
6.2.7. Право на възражение
Лицата имат право да представят възражения срещу:
- обработка, основана на законни интереси или изпълнение на задача от обществен интерес / упражняване на официална власт (включително профилиране);
- директен маркетинг (включително профилиране);
- обработка за целите на научно / историческо изследване и статистика.
6.2.8. Права свързани с автоматизираното вземане на решения и профилиране
Ако не искате да бъдете обект на профилиране, можете да се откажете чрез настройките на профила си.
6.3. Външна насочена реклама
Ако изберете да откажете да виждате „базирана на интереси“ насочена уеб реклама, доставена от трети страни, можете да посетите външните уебсайтовете, изброени по-долу. Тези уебсайтове се управляват от трети страни. Ние не контролираме и не ги управляваме.
- Network Advertising Initiative Consumer Opt-Out Page
- Digital Advertising Alliance Opt-Out Page
- Your Online Choices
Ако изберете да се откажете да виждате “базирана на интереси” уеб реклама, доставена от трети страни, можете да коригирате настройките за проследяване на рекламите на мобилното си устройство. Повечето съвременни мобилни устройства (iOS 6, Android 2.3 и Windows 10 и по-нови) предоставят рекламни идентификатори. Тези идентификатори имат различни имена в зависимост от марката на мобилното устройство. Например, те се наричат Google Advertising ID (GAID) на устройства с Android и в iOS, те се наричат идентификатор за рекламодатели (IDFA). Тези операционни системи ви позволяват да видите рекламния си идентификатор в настройките на мобилното си устройство и да контролирате начина, по който се използва.
Моля, имайте предвид, че все още можете да получавате реклами от трети страни в рамките на нашите продукти, дори ако се откажете от насочената реклама, но те няма да се основават на вашата дейност на несвързани уеб сайтове или приложения.
6.4. Проследяване с бисквитките
Можете да настроите уеб браузъра си да ви предупреждава за опити за поставяне на „бисквитки“ на компютъра ви или за ограничаване на типа „бисквитки“, който разрешавате.
Освен това браузърът или устройството ви може да предлага настройки, които ви позволяват да изберете дали бисквитките на браузъра да са зададени и да ги изтриете. За повече информация относно тези контроли посетете помощните материали на браузъра или устройствата си. Някои части на Продуктите може да не работят правилно, ако сте деактивирали използването на бисквитки от браузъра.
Ако деактивирате „бисквитките“, може да загубите някои от функционалностите на нашите услуги, защото „бисквитките“ са необходими за проследяване и подобряване на дейностите ви в игрите.
7. ВЪНШНИ УСЛУГИ И РЕКЛАМОДАТЕЛИ
Нашите продукти могат да съдържат реклами от трети страни, които са компании, различни от нас, които могат да водят към техните уеб сайтове, онлайн услуги или мобилни приложения. Ние не носим отговорност за практиките за поверителност или за съдържанието на тези външни услуги. Ако имате въпроси относно начина, по който тези външни услуги използват информацията ви, трябва да прегледате техните политики за поверителност и да се свържете директно с тях.
8. КОЛКО ДЪЛГО ПАЗИМ ВАШАТА ИНФОРМАЦИЯ
Колко време запазваме информацията ви зависи от това защо я събираме и как я използваме. Съхраняваме данни, докато е необходимо да предоставяме услугите си (изпълнение на договора) или до изтриването на профила ви – в зависимост от това кое от двете настъпи първо.
В някои конкретни случаи е възможно да запазим част от информацията за определен период, след като сте затворили профила си:
- за целите на нашите законни бизнес интереси, като откриване и предотвратяване на измами и сигурност (създаване на множество профили (мултиакаунтинг), спам);
- ако има необходимост да спазваме нашите правни задължения като данък, правни отчети, одит;
- Информацията, която сте споделили с други потребители (съобщения във форуми и табла за съобщения), може да продължи да се вижда на Продуктите, дори и след анулиране на профила Ви. Въпреки това, свързването на такава информация с профила Ви ще бъде премахнато. Освен това части от вашата информация (например log файлове) могат да останат в нашата база данни, но няма да са свързани с лични идентификатори.
- Тъй като предприемаме непрекъснати мерки за предотвратяване на случайни или злонамерени загуби на данни за продуктите, остатъчните копия на вашата лична информация не могат да бъдат премахнати от нашите архивни системи за ограничен период от време.
9. СИГУРНОСТ НА ВАШАТА ИНФОРМАЦИЯ
Ние непрекъснато прилагаме и актуализираме административни (включително назначаването на длъжностно лице за защита на данните), технически и физически мерки за сигурност, за да защитим вашата информация от неоторизиран достъп, загуба, унищожаване или промяна.
Някои от предпазните мерки, които използваме за защита на вашата информация, са защитни стени, криптиране на данни, SSL криптирана комуникация между клиент и сървър, Secure ключове за сертификати и контроли на ниво достъп до информация.
Моля, пазете в безопасност данните си за вход, включително имейл адреса и паролата за вход или профила в социалните мрежи, който използвате, за да влезете. Ако знаете или имате основание да смятате, че данните за профила Ви са загубени, откраднати, присвоени или по друг начин са компрометирани, или в случай на действително или подозирано неразрешено използване на профила Ви, моля, свържете се незабавно с нас на имейл privacy@belot.bg.
Когато влезете в профила си или въведете данните за плащане в страницата на нашия външен партньор, който обработва плащанията (процесор на плащания), ние или процесора на плащания използваме криптиране за предаване на тази информация.
Въпреки че предприемаме предпазни мерки срещу евентуални нарушения на сигурността на нашите Продукти и нашите бази данни и записи на клиентите ни, никой уебсайт или интернет пренос не е напълно сигурен. Не можем да гарантираме, че никога няма да случи неупълномощен достъп, хакерство, загуба на данни или други нарушения и не можем да гарантираме сигурността на вашата информация, докато тя се предава към нашите продукти.
10. ТРАНСФЕР НА ДАННИ ИЗВЪН ЕИЗ
Поради глобалния характер на нашите продукти и за предоставяне на по-добра услуга, ние може да прехвърляме, съхраняваме и обработваме информация за играчи и посетители на нашите продукти, включително лична информация, на сървъри и оборудване, както и с доставчици на услуги, базирани във и извън ЕИЗ (Европейска Икономическа Зона), например Съединените Щати или Канада, за описаните цели и в съответствие с тази политика.
Тези прехвърляния на данни са необходими, за да предоставим услугите, описани в нашите Условия и да работим в световен мащаб и да ви предоставим Продуктите си.
Данните, които съхраняваме, също така могат да бъдат обработвани от служители, опериращи извън ЕИЗ, които работят за нас или нашите партньори и доставчици на услуги. Този персонал може да се занимава, наред с други неща, с: A. обработката на транзакциите и данните Ви за плащане и Б. предоставянето на поддръжка.
Когато прехвърляме вашата лична информация в международен мащаб, ние ще предприемем разумни стъпки, за да сме сигурни, че вашата лична информация е се третира сигурно, законосъобразно и по начина, който описваме тук. Имайте предвид, че законите варират от юрисдикция до юрисдикция и затова законите за лични данни, приложими към местата, където информацията се прехвърля или съхранява, използва или обработва, може да се различава от законите за лични данни, приложими към мястото, където живеете.
Когато прехвърляме, съхраняваме и обработваме вашата лична информация извън ЕИЗ, ние сме се постарали да подсигурим, че са налице подходящи предпазни мерки за осигуряване на адекватно ниво на защита на данните.
11. ПРОМЕНИ В ТАЗИ ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ
За да спазим най-новото законодателство и да приложим възможно най-добрата защита, си запазваме правото да променяме по всяко време тази Политика за Поверителност в съответствие с това законодателство.
Ако направим промени в тази Политика за Поверителност, ще публикуваме ревизираната Политика за поверителност на Продуктите и на тази страница и ще актуализираме датата на влизане в сила в горната част на тази Политика за Поверителност.
Ще обявим промените чрез поставяне на известие в Продукти и в рамките на игрите или чрез изпращане на съобщение до имейл адреса, който имаме за Вас. Може също да публикуваме допълнителни известия на страници в социалните мрежи и на други наши уебсайтове.
Ако не сте съгласни с преработената Политика за поверителност, можете да закриете профила си. Ако не закриете профила си преди датата на влизане в сила на преработената Политика за поверителност, ние ще третираме вашето продължително използване или достъп до Продуктите, уебсайтовете или други Услуги като приемане на преработената Политика за Поверителност от датата на влизане в сила, както е показано по-горе.
12. СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС
Ако имате някакви въпроси или оплаквания относно тази Политика за Поверителност или за нашите практики за обработка на информация, можете да ни пишете или да се свържете с нас на адрес:
privacy@belot.bg
Всички останали запитвания трябва да бъдат насочени към:
КАЗУАЛИНО ЕАД
ул. ДЕБЪР 58, ЕТ.8,
ВАРНА, 9000
БЪЛГАРИЯ